אגב, ניכר שהמובן מאליו של נשות "אשה לאשה" כולל את ההבחנה בין נשים ממוצא יהודי לבין "ערביות", כאשר היהודיות מחולקות לאשכנזיות, מזרחיות, ולסביות, אך בין הערביות אין חלוקה כזו (מוסלמית ונוצרית? שיעית וסונית? דרוזית?). האם המיעוט (הקטן באמת) של נשים אתאיסטיות לא זכאי לייצוג? אולי רק בתנאי שהן או לסביות או מזרחיות בנוסף לאתאיזם שלהם?
שלא לדבר על השאלה הברורה והעיקשת: מאין הבטחון לקבוע קטגורית שהאדם המתאים ביותר, היעיל ביותר, לעבודה למען ציבור מסוים חייב להיות חלק מאותו ציבור? האם עלי להיות ניצול שואה כדי לתמוך בזכויותיהם? האם עלי להיות נאנס כדי להתנדב במרכז לנפגעי אונס? וכו' וכו'.
איני יודע דבר על פועלו של הארגון, אך ההתהדרות הזו ב"שיטת הרבעים" מביכה וחוטאת לא פחות מן המנגנונים ה"ישנים", הדכאניים, המפלים.
עדכון: קראתי קצת על פעילות הארגון, והן עושות עבודה מבורכת. התפעלותי מן הכסילות שבשיטת הרבעים בעינה עומדת.